Geri arşive
27/07/2017| Hafıza Kaybından Nasıl Kaçınacağınızı Öğrenin

Sağlığınızı gözetim altında tutun. Kan basıncı yüksekliği, şeker hastalığı, kolesterol yüksekliği veya depresyon gibi bazı hastalıklar hafızanızı etkileyebilir. Doktorunuza danışmadan önce kronik bir tedaviyi durdurmayın.

Düzenli egzersiz yapın. Düzenli egzersiz; daha iyi koordinasyon, planlama ve görev beceriniz konusunda size yardımcı olacaktır. Haftanın 3 günü, en az 30 dakika yürümeniz, yüzmeniz veya bisiklet sürmeniz önerilir.

Çapraz bulmaca veya sudoku gibi zihinsel yoğunlaşmayı gerektiren faaliyetler gerçekleştirin.

Rutin olmaktan kaçının, aktif kalmaya çalışın, bu beyninizin etkinliğini korumanıza yardımcı olacaktır.

Meyve, sebze, balık, tahıl ve zeytin yağı içeren sağlıklı gıdalarla beslenin. Aşırı kaloriden ve hayvansal yağ tüketiminden kaçının.

Sosyal iletişim ağınızı genişletin. Aileniz, arkadaşlarınız, iş arkadaşlarınız veya tanıdıklarınız ile sohbet edin. Kendinizi yalıtmayın!

Kendi kendinize ilaç kullanmayın. Bazı doğal ürünler hafızanızın sağlığı üzerinde olumsuz etkilere neden olabilir. Tedaviye başlamadan önce doktorunuza danışın.

Olumlu bir tutum alın ve hayattan zevk alın. Bu, nöronlarınızı yenilemenize yardımcı olacaktır.

Her gün bir şeyler öğrenmek için beyninizi aktif tutun. Bu uygulama, nöronlar arasındaki bağlantıları geliştirmenize yardımcı olur. Unutmayın ki kullanılmayan nöronlar zamanla kaybolacaklardır.

Geri arşive
Bu sitedeki bilgiler, bir hekim veya eczacıya danışmanın yerine geçemez. Daha fazla bilgi için bir hekime ve/veya bir eczacıya başvurunuz. Sitemizde verilen bilgiler sağlık mesleği mensupları içindir. Soru, öneri ve taleplerinizi bize info@angelini.com.tr e-posta adresi aracılığıyla iletebilirsiniz